Friday, August 28, 2015

Planeta mea cu deșert

               Închid ochii.
               Nu mai contează cu adevărat unde sunt. Decât dacă e adevărat. Astăzi nu este și doar încerc să îmi țes emoțiile și lipsa lor de muzică cu ceva care să mă mai facă să simt...
              Cred că îmi e teamă de tornade care să mă ducă pe planete cu deșerturi infinite, lipsite de viață. Sau dacă nu mă duc acolo, mi-e teamă să îmi transforme ce am aici în ceva precum deșertul. Cu mult praf în loc de nisip.
               Ce ne facem?

           Sunt prea lucid, prea concentrat pe căutări. Vânez locuri și elemente vinovate pentru înecarea... care nu mă ucide și absolut nu mă lasă să trăiesc. Tendința este să scap și să fug, să mă rup de orice. Reset. Să evit orice regulă umană. Căci scopul este al meu – făcut de mine, pentru mine. Și care ar fi problema? Nu e ceea ce urmăresc? Să fug? Ba da, dar... haosul. Haosul cu sensul său urât, de fapt. Știi, îmi place haosul uneori. Dar haosul frumos e altceva. Haosul cel urât mă face să îmi imaginez cum ajung departe, pe planete cu deșerturi infinite, departe de salvare și foarte aproape de lumea lor. Ăsta-i haosul meu urât. Da, să-ți explic, încerc să fug de ei, dar totodată sunt aproape convins că ce au ei îi ține în siguranță și asta e mai mult decât suficient. Și nu mai știu încotro să o apuc.

          Mâine mă voi așeza din nou la mașina de scris și voi începe călătoria. De fiecare dată există un munte de explorat. De coborât și de doborât, nu? Ajută-mă să mă liniștesc. Să o iau de la capăt.

No comments:

Post a Comment